tiistai 15. lokakuuta 2013

Vapaapäivä




Heissan:)
En ollu tänään koulussa, koska nukuin pommiin ja bad hair day:D
Aattelin tehä nyt tän 5asiaa mistä pidän ja 5 mistä en pidä:)

En pidä:

1. Mä en tykkää koulusta....
Tää on varmaa kaikilla, mutta siis koulu, se on vaa mulle nii vastenmielinen paikka...
Tykkään koulussa vaan siitä että nään kavereita:D

2. Mä en tykkää mun hiuksista...
Mun hiukset on vaa nii ärsyttävät. Vaikka niitä on paljo kehutttukki nii musta tuntuuu että ne on aina ihan päin persesttä:D
Jotku unelma hiukset ois tämmöset:
Her hair is perfect. Do me a favour guys, follow me on instagram @Tantrumeve :)

3. Mä en tykkää... kastemadoista ö.Ö
Ne on niiiiiin ällöttäviä..HYI :D


4. Mä en tykkää siitä että mä en keksi näitää..;c

No ihansama mä laitan nyt 5 mistä pidän:

1. Mä pidän eläimistä:)
Kaikki koti ja villieläimet on iha sulosia:3

My cutie

2. Mä RAKASTAN suklaata :D
Siis aina ku mulla on murheita tai tylsää, nii mä ostan suklaata ja kyllä, se auttaa :D

Chocolate.

3. Mä rakastan mun kavereita <3
Ne on mulle niin tärkeitä, ja en vois elää ilman niitä:3

Cute!!

4. Mä pidän tosi paljon ruuasta :D

Tumblr

Ja sitte viimenen eli 5:
Mä tykkääs KESÄSTÄ JA RANNOISTA!:3

.

Kiitos lukemisesta, moikkamooi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti